Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Müşteri Hizmetleri Soru Sor
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Sepete nasıl ürün ekleyebilirim?

deristil.com.tr kategori sayfalarında gördüğünüz ürün resimlerine tıklayarak o ürüne ait özelliklerin ve ödeme seçeneklerinin bulunduğu detaylı ürün sayfasına gidebilir ve de ürünlerin altında yer alan “sepete ekle” butonunu tıklayarak, incelediğiniz ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz. “Sepetim” butonuna tıklayarak sepetinizin içeriğini detaylı bir şekilde görebilir, böylece eklediğiniz ürünlerin adetlerini güncelleyebilir veya sepetten çıkarabilirsiniz. Ürünleri sepetinize ekleyebilmeniz için renk seçeneği var ise istediğiniz rengi seçmeniz ve beden seçeneği var ise istediğiniz bedeni seçmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde sistem ürünü sepetinize ekleyemeyecek ve uyarı verecektir. Sepetinizdeyken “alışverişi tamamla” butonuna tıklayarak, ödeme ve teslimat sayfalarına ilerleyebilir ve alışverişinizi hızlı ve güvenli bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

2- Sepetime eklemiş olduğum ürünleri sonradan çıkarıp, değiştirebilir miyim?

Sepetinizde bulunan her ürünü dilediğiniz takdirde sepetinizden çıkarabilirsiniz. Sepetinizin içine girdikten sonra, listeden kaldırmak istediğiniz ürünün yanındaki “sil” butonuna tıklayarak bu işlemi çok kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

3- deristil.com.tr'den nasıl alışveriş yapabilirim?

deristil.com.tr’den üye olarak veya üye olamadan alışveriş yapabilirsiniz. Kullanıcı dostu olarak tasarlanmış deristil.com.tr’de alışveriş yapmak diğer birçok sitenin aksine çok daha hızlı ve kolay olacaktır.

Ürünler bölümlerimizde beğendiğiniz ürünleri “sepete at” butonuna tıklayıp sepetinize ekledikten sonra “satın al” butonuna tıklayarak alışverişinizi sadece birkaç adımla kolayca tamamlayabilirsiniz.

Bundan sonra yapmanız gereken sadece ödeme ve teslimat bilgilerinizi girmek ve siparişinizi onaylamak olacaktır.

Deristil.com.tr - Deristil online satış mağazası ve Deristil fiziksel satış mağazaları arasında çeşitli kampanya, indirim ve uygulamalardan dolayı fiyat farklılıkları olabilir; indirim ve fiyat değişikliklerinden kaynaklanabilecek farklardan, yanlışlıklardan ve tipografik hatalardan Deristil A.Ş. sorumlu değildir.

4- deristil.com.tr’den sevdiklerime hediye alıp, gönderebilir miyim?

deristil.com.tr’de sevdikleriniz için tercih edebileceğiniz çok çeşitli ve özel hediyelik ürünler bulabilirsiniz. Deristil kalitesi ve özeniyle sunulan bu ürünlerimizi rahatça sevdiklerinize gönderme imkânını da sunuyoruz.Size bunun için sunduğumuz hediye paketi hizmetimizden ve özel günlerinde sevdiklerinize iletmek istediğiniz mesajlarınız için sunduğumuz hediye kartı hizmetinden de ücretsiz yararlanabilirsiniz.

Hediye etmek üzere seçtiğiniz ürün boyut ve özelliklerine uygun şekilde hediye paketlerine yerleştirilir ve hediyeleriniz paketlenir. Hediye paketlerinde kesinlikle fiyatlara ilişkin bilgiler bulundurmayıp, faturayı da sizin isteklerinize göre, belirtmiş olduğunuz mail adresine gönderiyoruz. Bu şekilde hediye aldığınız sevdiklerinizin bunun için ödediğiniz bedeli öğrenmesini de engellemiş oluyoruz.

5- Mağazanıza nasıl ulaşabilirim?

Size en yakın mağazamızı öğrenmek için lütfen tıklayınız

6- Siparişini verdiğim ürünü almaktan vazgeçersem ne yapmalıyım?

info@deristil.com.tr adresine göndereceğiniz bir e-posta ile bu durumu bildirmeniz yeterli olacaktır. Eğer ürününüz kargoya verilmediyse siparişinizin gönderimi derhal durdurulacaktır. Gönderimi durdurulan siparişlerin geri ödemeleri, deristil.com.tr tarafından, seçmiş olduğunuz ödeme şekillerine göre bankanıza en kısa sürede iade edilir. İade tutarının hesabınız yansıması banka prosedürlerine göre 7 iş günü sürebilir. Siparişinizin kargo şirketine teslim edilmiş olması durumunda iade koşulları geçerli olacaktır

7- Hangi ülkelere teslimat yapılıyor?

Türkiye içi teslimat gerçekleştiriyoruz.

8- Sipariş ettiğim ürün stoklarınızda yoksa ne yapıyorsunuz?

deristil.com.tr üzerinden siparişini verdiğiniz bir ürünün stoklarda olmama ihtimali yok denecek kadar azdır. Çünkü deri.com.tr, internet üzerinden satış yapan birçok firmadan farklı olarak, ürünlerini kendi deposunda veya mağazalarında stoklamaktadır. Böylece müşterilerimiz satın aldıkları ürünleri çok daha hızlı bir şekilde teslim alırken, aynı zamanda tedarikçiler üzerinden sipariş alan diğer birçok satış sitesinde yaşayabilecekleri hiçbir sorunla karşılaşmamaktadır.

Fiziki bir kaza veya teknik bir hatadan dolayı stoklarda olmayan bir ürünün alışveriş sayfalarında aktif görünmesi gibi nadir durumlarda ise, müşteri hizmetleri temsilcimiz sizinle en kısa sürede iletişime geçecek ve bu sorun en uygun şekilde çözüme kavuşturulacaktır. Böyle bir durumda yeni bir sipariş verebilir, sipariş vermiş olduğunuz ürünün muadilinin gönderilmesini isteyebilir ya da siparişinizi iptal ederek paranızın iadesini talep edebilirsiniz. Ödemiş olduğunuz bedel en kısa sürede ödeme tercihinize göre bankanıza iade edilecektir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.