deristil.com.tr ürünleri ve alışveriş altyapısı, müşterilerine, Türkiye’nin en avantajlı hediye gönderim seçeneklerini sağlamaktadır. Özenli hediye paketi ve kişisel mesajlarınızı içeren özel hediye kartları ile hediyelerinizi deristil.com.tr farkı ile gönderebilirsiniz. Hediye gönderimlerinizde faturanızın seçmiş olduğunuz farklı bir adrese (fatura adresi) ürün paketinden bağımsız olarak ulaştırılmasını isteyebilirsiniz. Bunun için ayrıca bir ücret ödemenize de gerek yoktur.
deristil.com.tr’de satılmakta olan tüm ürünlerin fiyatları, KDV DAHİL fiyatlarıdır. Satın aldığınız ürünlerin KDV hariç fiyatlarını sipariş onay ekranında görebilirsiniz.
Satın aldığınız ürünlerin faturası size veya sizin belirttiğiniz şahıs veya şirket adına Deristil A.Ş. tarafından kesilir ve ürün teslimatı sırasında size iletilir. Alışveriş formunuzda teslimat ve fatura adreslerini farklı bildirirseniz, aldığınız ürün ve irsaliyesi teslimat adresine, fatura ise belirttiğiniz fatura adresine gelecektir.
Aynı siparişte birden fazla adrese gönderim yapılması mümkün olmadığından her bir farklı adrese gönderim için yeni bir sipariş vermeniz gerekir.
deristil.com.tr gönderim ağı, şu an için sadece yurtiçindeki bölgeleri kapsamaktadır.
deristil.com.tr gönderim ağı, Türkiye içindeki tüm bölgeleri kapsamaktadır.
Eğer alıcı değişikliği yapmayı istediğiniz sipariş için indo@deristil.com.tr adresinden veya 0535 723 70 34 numaralı Müşteri Hattı telefonumuzdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimizden bu konuda destek alabilir, gerekli düzeltmeyi yaptırabilirsiniz.
Sipariş ettiğiniz ürünler, kargo yetkilisi tarafından; size, deristil.com.tr alışveriş sayfasında belirtmiş olduğunuz başka bir isme ya da ispatlandığı takdirde 1. dereceden akrabanıza resimli kimlik kontrolü ve teslim fişinin imzalanması karşılığında teslim edilecektir.
Gizlilik sırasında yukarıdaki koşullardan hiç biri gerçekleşmemişse kargo yetkilisi adrese bir haber formu bırakacaktır. Bu süreç zarfında, teslimat koşullarının hiçbirinin gerçekleşmemesi durumunda 2 gün içinde 444 25 52 Aras Kargo Müşteri Hizmetlerini arayarak siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirmeniz istenecektir. Aksi takdirde ürününüz deristil.com.tr deposuna geri gönderilecektir. Bu noktadan sonra müşteri hizmetleri temsilcilerimiz sizinle iletişime geçmeye çalışacak, buna göre siparişinizin durumuna karar verilecektir.
Siparişinizin faturası kesilip kargolanma aşamasına alındıktan sonra iptal talebi alınamamaktadır. Siparişiniz onaylandı statüsünde ise iptal talebinizi siparişiniz numaranızla beraber e-mail ile iletmenizi rica ederiz.
Faturanızın düzenlendiği adresi değiştirmek için; info@deristil.com.tr adresinden sorununuzu telefon numaranızla birlikte belirterek bize ulaşabilirsiniz. Yasal düzenlemelerin izin verdiği ölçüde istekleriniz yerine getirilmeye çalışılacaktır.
Kargo ya da postaya verilmiş olan faturalarda herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.
Siparişleriniz, siz aksini talep etmediğiniz sürece, faturalarıyla beraber gönderilir. Gönderinizin bulunduğu paketin dışına yapıştırılan şeffaf kargo poşetinin içerisinde faturanız bulunmaktadır. Eğer faturanız siparişinizle beraber size teslim edilmediyse, lütfen kargo görevlisinden faturanızı isteyiniz. Eğer faturanız bulunamıyorsa size faturanızın, kaşeli bir kopyasını e-posta adresinize göndereceğiz.
Siparişiniz size ulaştığında, eğer gönderi paketinde herhangi bir bozulma ya da şüpheli durum tespit ediyorsanız lütfen teslim almayınız. Kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip, en kısa sürede müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz. Eğer böyle bir paketi, teslim fişini imzalayıp kabul ederseniz, taşıma sırasında gerçekleşen hasar, kaybolma gibi durumların tespit edilme ihtimalini ortadan kaldırırsınız. Bu durunda ürününüzün taşıma sırasında başına gelenlerden hiçbir şekilde kargo firması sorumlu tutulamayacaktır. Kargo teslim fişi, paketinizin hasarsız ve eksiksiz bir şekilde size ulaştığını, bunun da sizin tarafınızdan teyit edildiğini göstermektedir.
Kargo hizmetinin ücreti, siparişini verdiğiniz ürünle birlikte aynı anda faturalandırıldığından daha sonra kargonuzun teslimi için herhangi bir ödeme yapmanıza gerek yoktur.
Siparişiniz en geç 7 gün içerisinde adresine ulaşmazsa info@deristil.com.tr adresine sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir ya da 0535 723 70 34 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri Temsilcimiz ile görüşerek gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.
Siparişiniz kargoya verildiği zaman sistemlerimiz tarafından size kargo teslimat bilgileri e-postası ve SMS otomatik olarak gönderilecektir. Bu e-posta ile siparişinizin ne zaman kargoya teslim edildiğini öğrenebilir ve Sipariş Takibim sayfanızdan siparişinizin durumunu rahatça takip edebilirsiniz.
deristil.com.tr olarak, amacımız mümkün olan en kısa sürede siparişlerinizin size ulaşmasını sağlamaktır.
15:00'den önce ekranımıza düşen siparişleriniz aynı gün için de işleme alındıktan sonra kargo şirketine teslim edilecektir.
15:00 den sonra ekranımıza düşen siparişleriniz ertesi gün işleme alındıkran sorna kargo şirketine teslim edilecektir.
Siparişinlerinizi tahmini teslimat süresi 24 saat ile 48 saattir. Kargo şirketinin yoğunluğu ve varış bölgesinin uzaklığı teslimat süresinde değişikliğe sebep olabilir.
Deristil.com.tr’den vereceğiniz 100 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücret ödemezsiniz. 100 TL altındaki siparişlerinizde ise 15 TL kargo bedeli ürün miktarına eklenir.
Kargo hizmetinin ücreti, siparişini verdiğiniz ürünle birlikte aynı anda faturalandırıldığından daha sonra kargonuzun teslimi için herhangi bir ödeme yapmanıza gerek yoktur.
Faturalarınız, sipariş ettiğiniz ürünler ile birlikte, gönderinizin bulunduğu paketin dışına yapıştırılan şeffaf kargo poşetinin içerisinde gönderilir. Eğer isterseniz fatura adresi ile gönderi adresini farklı seçebilirsiniz. Bunun için fatura adresi bölümüne faturanızın gitmesini istediğiniz adresi, teslimat adresi bölümüne de gönderinizin gitmesini istediğiniz adresi doğru bir şekilde girmeniz yeterlidir.
Ancak, özellikle hediye gönderimlerinizde ödediğiniz ücrete ait faturanın hediye aldığınız kişi tarafından görülmesini tercih etmeyeceğinizi de göz önünde bulundurduk. Bu nedenle sipariş esnasında size fatura adresi ve teslimat adresini farklı seçebilme olanağını sunuyoruz.
Siparişinizin onayı henüz verilmemişse, mesai saatleri (09.00-18.00) içerisinde 0216 418 51 81 numaralı Müşteri Hattı telefonumuzdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde ise, info@deristil.com.tr adresinden bize ulaşabilir ve gereken değişikliği iletebilirsiniz. İsteğiniz üzerine size bu konuda destek verilecek ve gereken düzenleme yapılacaktır. Siparişinizin kargoya verilmiş olması durumunda herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.
Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra tarafınıza kargo şirketi tarafından e-posta aracılığı ile bir gönderim numarası iletilecektir. Hem sitemizdeki Sipariş Takibim sayfasından hem de kargo firmasının internet sitesindeki gönderi takip sayfasından, bu numarayı kullanarak siparişinizi takip edebilirsiniz.
deristil.com.tr gönderim ağı, Türkiye içindeki tüm bölgeleri kapsamaktadır.